ONLINE NA ŻYWO Z LEKTOREM 4 RAZY SZYBSZA NAUKA MÓWIENIA Rozpoczęcie w każdej chwili na każdym poziomie
Metoda Callana
METODA CALLANA ZOSTAŁA STWORZONA W LATACH SZEŚĆDZIESIĄTYCH W CELU SZYBKIEGO I POPRAWNEGO OPANOWANIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZEZ PRACOWNIKÓW FIRM. METODA CALLANA UCZY MÓWIĆ I MYŚLEĆ BEZPOŚREDNIO W JĘZYKU ANGIELSKIM, BEZ TŁUMACZENIA NA JĘZYK OJCZYSTY
Brak konieczności doszkalania się w domu dzięki doskonale opracowanym zajęciom.
Metoda Callana jest oparta na stałej konwersacji
Każdy uczeń bierze aktywny udział w zajęciach
Podczas zajęć panuje niezwykle energiczna atmosfera, co przekłada się na stałe skupienie i zainteresowanie uczniów.
System powtarzania (każda lekcja min. 7 razy)
Elementem lekcji są zabawy prowadzone w języku angielskim
Każdy poziom kończy się egzaminem ustnym
Z uwagi na istotę metody jaką jest dokładne przećwiczenie wcześniej wprowadzonego materiału, każde zajęcia wprowadzają maksymalnie 5 stron z podręcznika
Zajęcia trwają 2 godziny
Brak konieczności doszkalania się w domu dzięki doskonale opracowanym zajęciom.
Brak konieczności doszkalania się w domu dzięki doskonale opracowanym zajęciom.
Metoda Callana jest oparta na stałej konwersacji
Uczniowe poznają wszystkie aspekty języka, jednak w pierwszej kolejności uczą się poprawnego mówienia - dokładnie jak przy nauce języka ojczystego.
Słownictwo w Metodzie Callana dla dzieci jest opracowane tak, by spełniało wymogi do zdania testu:
A1 - level general english for kids (np. cambridge young learners „movers".
Każdy uczeń bierze aktywny udział w zajęciach
Istotą Metody Callana jest jednakowa aktywność każdego uczestnika podczas zajęć. Istnieje szereg zasad stosowanych podczas zajęć, które przekładają się na podtrzymywanie uwagi. Przykładem jednej z nich jest niewywoływanie uczniów przez lektorów, a jedynie ich wskazywanie - to sprawia, że uczestnicy są w stałym kontakcie wzrokowym z nauczycielem.
Podczas zajęć panuje niezwykle energiczna atmosfera, co przekłada się na stałe skupienie i zainteresowanie uczniów.
Zajęcia charakteryzują się energicznym tempem i dynamiką, co powoduje, że uczniom jest łatwiej utrzymywać skupienie na wysokim poziomie. Podczas zajęć nie ma nawet minuty ciszy.
System powtarzania (każda lekcja min. 7 razy)
Pierwsza godzina zajęć to bardzo dokładna powtórka, podczas której lektor poprawia konstrukcję i wymowę uczniów. Jest to energiczna powtórka 20 stron materiału przerywana ciekawymi zabawami, które utrzymują uwagę. Każda zabawa jest również lekcją, gdyż niezmiennie prowadzona jest w języku angielskim. Druga godzina zajęć to dokończenie powtórki około 15 stron, dyktando, czytanie i dodanie nowego materiału.
Zajęcia charakteryzują się energicznym tempem i dynamiką, co powoduje że uczniom jest łatwiej utrzymywać skupienie na wysokim poziomie. Podczas zajęć nie ma nawet minuty ciszy.
Elementem lekcji są zabawy prowadzone w języku angielskim
Elementem lekcji są zabawy prowadzone w języku angielskim
Każdy poziom kończy się egzaminem ustnym
Każdy poziom kończy się egzaminem ustnym
Z uwagi na istotę metody jaką jest dokładne przećwiczenie wcześniej wprowadzonego materiału, każde zajęcia wprowadzają maksymalnie 5 stron z podręcznika
Z uwagi na istotę metody jaką jest dokładne przećwiczenie wcześniej wprowadzonego materiału, każde zajęcia wprowadzają maksymalnie 5 stron z podręcznika
Zajęcia trwają 2 godziny
Dzięki dynamicznym tempie, przemyślanym powtórkom przerywanym aktywnościami, dzieci są wręcz zaskoczone, że tak szybko minęły dwie godziny.
Szybkie tempo i stałe zaangażowanie sprawiają, że uczestnicy zajęć nie zerkają z nudów na zegarek. Zazwyczaj uczniowie nie odbierają zajęć jako zwykłej, monotonnej lekcji, na której myślą o jej końcu - nie ma na to czasu!